The Chosen. Een film over het leven van Jezus.

The-Chosen-event
  maandag 20 maart 2023 15:00

Twello, gebouw Irene (naast de kerk)

GRATIS TOEGANG

The Chosen is een filmserie over het leven van Jezus. De serie geeft een boeiend beeld van het dagelijkse leven in Israël rond het begin van onze jaartelling. De decors zijn prachtig gemaakt en het camerawerk is van hoog niveau. De dialogen zijn treffend en herkenbaar vorm gegeven en natuurlijk ondertiteld in het Nederlands.

We gaan in een hele serie bijeenkomsten telkens één aflevering van ca. 45 minuten bekijken. Je krijgt een A4 met de bijbelteksten en de kern van de boodschap mee. Hoewel er een zekere samenhang is, kun je elke aflevering ook prima afzonderlijk bekijken. Hopelijk leren we zo elke bijeenkomst Jezus beter kennen en begrijpen we meer en meer wat de bedoeling is van zijn aanwezigheid op aarde.

De bijeenkomstzijn op maandag 23 januari, van 15.00 tot 17.00 uur in gebouw Irene (naast de kerk) en op op 20 februari, 20 maart en 17 april 2023.

Dorpsstraat 10, 7391 DD Twello, Nederland