Digitaal collecteren

Wellicht is deze mogelijkheid nog niet bij iedereen bekend, dus daarom brengen we dit nog even onder de aandacht.

Fysiek een kerkdienst bijwonen was in de afgelopen maanden vrijwel niet mogelijk. Gelukkig konden -en kunnen we nog steeds- de kerkdiensten meekijken via www.kerkdienstgemist.nl. Alleen gaat het collecteren op die manier een beetje de mist in... Toch zijn er genoeg mooie doelen die een bijdrage van onze kerk hard nodig hebben!

Daarom is er gelukkig een snelle en simpele mogelijkheid om tòch een collectebijdrage te doen via een Ideal betaling.
Hieronder hebben we de QR-codes opgenomen voor de 1e-, de 2e- en de eind-collecte.
Scan deze met je smartphone en je gaat automatisch naar de Ideal betaallink. Bedrag instellen, op <betalen> drukken en ... klaar!

1e collecte: Diaconie
IBAN NL46 RABO 0373 7393 54
QR coll1 Diaconie
2e collecte: Plaatselijk kerkenwerk
IBAN NL37 RABO 0362 8025 724
QR coll2 PKW
Uitgangscollecte: Diaconaal werk
IBAN NL46 RABO 0373 7393 54
 QR coll3 Diaconie eind

Als alternatief kun je ook een collectebijdrage doen via de website van de Stichting Kerkelijk Geldbeheer (SKG), gebruik dan deze link: SKGCollect/iDeal.
Of zelf een handmatige overboeking doen via uw bank, dat kan uiteraard ook nog.