Jeugdactiviteiten

Je denkt nu misschien: de kerk?? Mij niet bellen! Wat moet ik daar nu mee?
Een goede vraag. Ons antwoord is dat we heel goed begrijpen dat je er inderdaad niet zoveel mee kunt. In de kerk komen vooral oude mensen, er worden saaie liedjes gezongen, je mag niks terugzeggen en misschien ben je ook wel helemaal niet zo bezig met waar het in de kerk over gaat. Je denkt misschien, wat heb ik daar nou te zoeken, wat is er nou te doen voor jonge mensen?

Ja, en precies daarom dit berichtje. Want wij vinden het leuk om JOU, middelbare scholier tussen de 12 en 18 jaar, te ontmoeten en beter te leren kennen. Te weten wat jou bezighoudt, wat voor jou belangrijk is en waar je wel eens met leeftijdgenoten over wilt praten. Niet via een kerkdienst of zo, maar met losse activiteiten waar je aan deel kunt nemen. We hebben een programma samengesteld waar van alles in zit. Doe-activiteiten, ontmoetingen, bezoekjes. Kijk er maar eens naar.

Dit staat gepland op de zondagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur

24 april: Broodjes bakken in het kampvuur op het scoutingterrein, Stinzenlaan 80.

22 mei: Speur/ puzzeltocht in en rond Dorpsstraat 8 & 10

26 juni: Activiteit in het kader van duurzaamheid, Dorpstraat 8

11 september: (Startzondag) Pubquiz, Dorpsstraat 8

Hartstikke leuk als je een keer komt kijken en deelneemt. Je mag natuurlijk een vriend of vriendin meenemen.

Hopelijk zien we je binnenkort!

Werkgroep Jeugd,

Willemien Toonen

Informatie vind je ook op https://kijkindekernen.nl/