Omzien en ontmoeten in de veertigdagentijd

{image path="images/2019/02/21_6b65ba9863_40-dagentijd.jpg"}

De wereld krijgt weer kleur nu de lente doorbreekt! Een nieuw begin. In het kerkelijk jaar leven we in de veertigdagentijd toe naar Pasen; een nieuw begin. Jezus overwon de dood en maakt een nieuw begin mogelijk voor ons allen.

In het kader van het verbindingen leggen van onze kerk met het dorp organiseert de diaconie van onze kerk samen met Henk-Jan Gosseling inloopmiddagen in de bibliotheek van Twello. Deze vinden plaats in de veertigdagentijd, op vrijdagmiddag 29 maart en op vrijdagmiddagen 5,12 en 19 april.

Naar elkaar omzien en elkaar ontmoeten, daar gaat het om. Iedereen is welkom om op deze middagen een praatje te komen maken en een kopje koffie of thee te drinken. Op de markt zullen flyers uitgedeeld worden om mensen hierop attent te maken.

Lijkt het jou leuk om als gastheer/vrouw aanwezig te zijn op deze middagen of wil jij helpen om flyers uit de delen? Heel fijn! Hiervoor aanmelden kan bij Henk-Jan Gosseling. En heb je vragen dan kun je hem bellen of mailen: tel. 06-46166193 of via e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of