Startzondag 13 september 2020

{image path="images/2020/07/11_55e3751419_Startzondag.png"}

Een groepje is bezig de startzondag, 13 september, voor te bereiden. We gaan daarvoor op verschillende plekken filmen. Dan kunnen meer mensen deelnemen en willen we voelen dat we samen één kerk zijn. Daarvoor zoeken we hulp, en we kunnen vele kwaliteiten gebruiken: jong, ouder, handig, lenig, creatief……

Het thema van de dienst is Waar bouw je op? Wat is het fundament van jouw leven, waar bouw je op? We gaan op verschillende manieren met die vraag aan de slag. Samen één kerk zijn, dat laten we zien door een mozaïek. Een mozaïek dat we met z’n allen hebben gemaakt!

Het zou fijn zijn als ook jij meehelpt om het mozaïek te maken. Veel hoef je er niet voor te doen. Je hoeft alleen een klein stukje van het mozaïek op te halen, te versieren en dan weer terug te brengen.
Hoe je het versiert, dat mag je zelf weten. Denk aan stift, verf, stof of wat dan ook maar dat je graag wilt gebruiken.

Vanaf 12 juli kun je een stukje van het mozaïek ophalen uit het Stiltecentrum in de kerk (dagelijks geopend van 10.00 tot 17.00 uur). Daar ligt ook een lijst om je naam, telefoonnummer en het nummer van het stukje mozaïek te noteren.

Graag ontvangen we het versierde mozaïekstukje zo snel mogelijk terug (ook weer in het Stiltecentrum),maar uiterlijk voor 24 augustus.

Doe je mee? Wie weet kun je in dat geval ook een stukje meenemen voor iemand die graag mee wil doen maar zelf niet in de gelegenheid is om het te halen en te brengen.