2 november: lichtjesavond

Voor wie steek jij een kaarsje aan?

De Dorpskerk in Twello opent op donderdag 2 november 2023 de deuren voor iedereen die een lichtje wil aansteken.

De datum 2 november is gekozen omdat dan vanouds het feest van Allerzielen wordt gevierd. Een dag waarop vanuit de christelijke traditie dierbaren worden herdacht; een dag dag waarop we denken aan hen die worden gemist. Deze dag is speciaal voor iedereen die leeft met een verlies. En voor wie, om welke reden dan ook, behoefte heeft aan een moment van herdenking en bezinning in deze roerige tijd.

De deuren van de Dorpskerk zijn open van 16.00 uur tot 18.00 uur. Via de ingang onder de toren kun je de kerk inlopen, waar je een kaars kunt aansteken, even plaats kunt nemen als je dat wilt en waar ruimte is voor een gesprek.

Je bent van harte welkom om binnen te lopen en stil te staan bij wat je meedraagt in je hart!