Aanmelden vervalt

Met ingang van zondag 3 oktober 2021 is het niet langer nodig dat je je aanmeldt voor het bezoeken van de kerkdienst!

Wij kunnen bijna 80 bezoekers in de kerk toelaten. De afgelopen maanden kwamen er dikwijls rond de vijftig bezoekers. We hopen dat – nu de drempel van het inschrijven er af is – we de 80 bezoekers weer mogen verwelkomen. Komen er toch meer bezoekers, kunnen deze in gebouw Irene (naast de kerk) de dienst bijwonen. Voordeel van gebouw Irene is, dankzij de mechanische ventilatie, dat niet de ramen en deuren open hoeven te blijven, zodat het daar aanmerkelijk warmer zal zijn dan in de kerk.

Indien er gezongen wordt, wordt geadviseerd in ‘zig-zag-formatie’ te zitten. Wij denken dat dit betekent, ook bij een andere opstelling van de stoelen, we niet veel extra bezoekers een plaats kunnen bieden. Om deze reden blijft de stoelenopstelling voorlopig zoals in de afgelopen weken.

We denken hiermee te handelen conform de adviezen van onze landelijke kerk. Op 11 oktober vergadert de kerkenraad en zal spreken over eventuele andere oplossingen. Hierna berichten wij je via Dorpskerk-Nieuws. Mocht je ideeën hebben, laat ons die dan weten.

de kerkenraad