De kerk is weer open!

Wij zijn blij je weer te mogen uitnodigen om de kerkdienst in de kerk bij te wonen. Om de anderhalve-meter-maatregel te respecteren is er plaats voor circa 40 bezoekers. Uiteraard blijft de dienst ook nog via www.kerkdienstgemist.nl  te volgen.
Om de dienst in de kerk bij te wonen is het nog nodig dat je je vooraf aanmeldt. Dit kan via:
• onze website www.pkn-twello.nl;  (ga naar 'Agenda Kerkdiensten' klik op de betreffende zondag en gebruik de groene knop 'registeren'
• een telefoontje naar: 0622700742. (bij voorkeur op donderdagavond tussen 18:00 en 21:00 uur

kerk

Wij denken dat er veel kerkleden de kerk weer willen bezoeken, dus de kans is groot dat er geen plaats is als je komt zonder aanmelding. Natuurlijk nemen wij allemaal de corona-regels in acht. Bij binnenkomst registreren wij je aanwezigheid en vragen je of er geen coronaklachten zijn. Je wordt koninklijk ontvangen door de koster die je naar je plaats begeleid. Mocht de koster nog een van de andere bezoekers begeleiden, wacht dan even tot hij je komt halen. Bij het naar binnen en buiten gaan vragen wij je om een mondkapje op te doen. Bij het zitten mag het mondkapje uiteraard af.

Bij droog weer hopen we met elkaar koffie te drinken op het terras voor Irene en het grind achter de kerk. Wij mogen, naast degenen die meewerken, 40 bezoekers toelaten die kunnen zitten aan een tafeltje. Helaas is staand aanwezig zijn niet toegestaan, de 40 zittende bezoekers is echt het maximum. De koffie wordt aan de tafeltjes geserveerd.
Mocht je niet naar de kerk gaan, maar wel willen koffiedrinken, dan kan dit zover er lege plaatsen zijn. Niet alle kerkbezoekers zullen mogelijk koffie willen drinken, zodat er waarschijnlijk nog enkele plaatsen beschikbaar zijn. Laat de kerkbezoekers na de dienst eerst een plaatsje opzoeken, waarna jij van harte welkom bent om een van de lege plaatsen in te nemen. Ook hier zullen wij je aanwezigheid registreren. Meer dan 40 gasten mogen wij helaas niet toestaan.
We hopen dat er vóór de dienst (9.30 uur) en na de dienst enkele gemeenteleden zijn, om ons te helpen om de tafeltjes en stoelen naar buiten/binnen te zetten en de kopjes vast op de tafel te zetten of de tafel af te ruimen. We rekenen op ieders hulp. Wat fijn dat we elkaar weer mogen ontmoeten. Nu hopen we op droog weer zodat het ook echt kan doorgaan.