Huis-aan-huiscollecte Kerk in Actie

We zoeken collectanten in Twello en Teuge. Van 20 tot en met 25 november 2023 is de landelijke collecteweek van Kerk in Actie. De opbrengst van de collecte is dit jaar bestemd voor kinderen in Oekraïne.

Een hoopvolle toekomst voor kinderen in Oekraïne
Ondanks de oorlog bouwen de mensen in Oekraïne elke dag aan hun toekomst. Voor zichzelf, maar vooral voor hun kinderen, de toekomst van het land. Kerk in Actie helpt hen deze verschrikkelijke tijd zo goed mogelijk door te komen. Met opvangplekken waar ze kunnen opwarmen en spelen. Met voedsel. Met gebouwen zodat ze naar school kunnen blijven gaan. En met psychosociale hulp om trauma’s te voorkomen of te beperken. Bouw je mee aan een hoopvolle toekomst voor Oekraïne?

Huis aan huis collecte KIA 3Word collectant in Twello of Teuge
Help mee om de huis-aan-huiscollecte tot een succes te maken. Loop in de collecteweek van 20 t/m 25 november een paar straatjes in je eigen buurt!

Meer weten of je aanmelden als collectant? Neem contact op met Bertus Stevens tel. 06 3893 1809.