Startzondag 2023

Startzondag 17 september 10.00 uur. Gezinsdienst "kijk om je heen"
De gezinsdienst is gericht op de gehele gemeente van jong tot oud. We starten zoals we gewend zijn met bemoediging en groet, met samen zingen en gebed. We eindigen ook zoals we gewend zijn met samenzang, gebed en de zegen. Maar het grootste deel van deze kerkdienst is anders...

Startzondag 2023 largeEen goochelaar zal ons laten zien dat God met iedereen een plan heeft en dat iedereen in de gemeente nodig is om zijn liefde door te geven. Aan de hand van het verhaal van het slavenmeisje en Naäman gaan we kijken hoe God ‘door ons heen’ kan werken. Kortom hoe we één gemeente kunnen zijn. De goochelaar doet dat (uiteraard) met goocheltrucs om de boodschap te ondersteunen.Wil je alvast meer weten? Kijk dan op goochelenindekerk.nl.

Het wordt een interactieve dienst. Het wordt vast leuk, dus fijn als je komt en meedoet!

Na de kerkdienst is er natuurlijk koffie, thee en limonade in Irene.
Daarna gaan we happen en stappen. Er is een korte looproute in het centrum uitgezet met het thema: ‘Ik ben er voor jou; kijk eens om je heen’ Dus wat zie je en wie zie je. Bij goede bekenden is er wat te ‘happen’ en we sluiten gezamenlijk af in Irene met ook weer wat lekkers. Mocht je dan nog trek hebben; je bent voor de lunch weer thuis.
Voor niet lopers wordt een aangepast programma in gebouw Irene aangeboden.