Top2000 kerkdienst

Ook in 2024 komt er weer een Top2000-dienst. Zet 14 januari alvast in je agenda!

In de voorbereiding zaten we al snel bij een soort van thema: Thuis/Home.
Thuis: is dat de plek waar je vandaan komt (de plaats, de streek waar je je mee verwant voelt)? Of is dat de plek waar je nu (samen)woont? Of ben je pas thuis samen met iemand waar jij van houdt? Het kan ook de toekomst zijn waarnaar je onderweg bent…
Verder kun je soms tot de ontdekking komen dat het leven weliswaar vol uitdagingen en activiteiten zit, maar dat je je eigenlijk nergens thuis voelt. Dat je verlangt naar een plek waar je je geborgen voelt of naar een persoon bij wie dat het geval is.

Er zijn veel songs te vinden die over thuis/home gaan. We hebben een lijst opgesteld met songs en net als vorig jaar hopen we dat je weer wilt meedoen door 5 nummers aan te kruisen die jij graag wilt horen. Staat jouw nummer er niet bij? Voeg deze dan toe aan de lijst. En heb je een herinnering aan of een bijzondere ervaring met een bepaalde song? Laat het ons weten: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Je kunt stemmen tot en met 17 december 2023. Daarna stellen we de definitieve lijst samen en bepalen we ook het uiteindelijke thema en de invulling van de dienst. Je kunt je lijst insturen via e-mail of inleveren onder de toren of in gebouw Irene. Aan de hand van alle lijsten bepalen we uiteindelijk het definitieve thema en hopen we een goede dienst in ons kerkcafé (de Dorpskerk) te houden.

>> Klik hier om naar het stemformulier te gaan <<<

Alvast bedankt voor je medewerking en tot 14 januari!?

Het voorbereidingsteam (Egbert Fokkema, Michel Hulsebos, André Nikkels, Hanna Sikkema en Menno Valk)